23 Ekim 2012 Salı

Beklenen Çizgi Romanlar - 1


Yaklaşık 20 yıldır çizgi roman okur ve biriktiririm. Eskiden tam bir kolleksiyoncu kafasıyla ne bulursam alırdım. Her şeyi biriktirmeye çalışırdım. Fakat gerek yer sorunları gerek artık maddi külfetin çok yükselmesi nedeniyle artık daha çok biriktirici modundayım. Sadece okuyacağım ve arşivimde durmasından hoşlanacağım çizgi romanları alıyorum.

Bu blogu beni yazmaya iten en önemli gelişme, Marmara Çizginin yakında yayınlamaya başlayacağı Lone Wolf and Cub adlı manga oldu. Bu haberi duyduğumdan beri içim içime sığmıyor. Kimi görsem bu haberi paylaşmak istiyorum. 

Bu nedenle yakın zamanda yayınlanacak ve benim en çok beklenti içine girdiğim yayınları sıralamak istedim. 

Lone Wolf and Cub (Marmara çizgi)

Beni bu blogu yazmaya iten çizgi roman. Şimdi şu baştan söylemem gerekiyor. Bu serinin İngilizcesi bende tam olarak var ve okudum. Peki neden bu kadar büyük beklentin var diyenlere cevap olarak da çizgi roman sevdası diyelim.

Herkesin bu muhteşem eseri okumasını istiyorum. Hikaye nasıl anlatılır, o muhteşem çizimler nasıl kağıt üstünde dans ettirilir görülsün istiyorum.

Bu manga Yazar  Kazuo Koike ve çizer Goseki Kojima tarfından 1970 yılında yaratılmıştır. 28 kitaptan ulaşan bir seridir. Japonya dışındaki yayıncısı Dark Horse firmasıdır. İngilizcesinin fiyatı kitap başına 9.99 dolardır. Her kuruşuna değecek bir seridir. 

Hiç unutmuyorum bu serinin son 5 kitabını bir gece okumaya başlayıp, gecenin 3’ünde hüngür hüngür ağlarken bitirebilmiştim. Hayatımda beni bu kadar çok etkileyen bir anlatım diline sahip olan kitap ve çizgi roman çok az okudum. Bu nedenle herkesin sevebileceğini ve çok beğeneceğini umuyorum.

Konusu: Lone wolf and Cub, Shogun’un celadı olan Ogami Itto’nun Yagyü Klanı tarafından düzmece suçlamalar ile gözden düşürülmesi ve bu nedenle kendini Suikastçı yoluna adaması (Path of the Assassin) ve Yagyü Klanından intikamını araması üzerine bir mangadır. Yol boyunca ona 3 yaşındaki oğlu Daigoro eşlik ediyor. Bu nedenle onlara Yalnız Kurt ve yavrusu (Lone Wolf and Cub) deniyor.

Sayfa Örnekleri:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder